loading...
اس ام اس عاشقانه 93
تبلیغات
فروش ویژه لامپ رقص نور LED



لامپ رقص نور LED، به اتاق و مجالس خود شادی مضاعف ببخشید. دارای موتور گردان پرقدرت و مقاوم. مصرف برق فوق العاده پایین. قابل نصب بر روی انواع سرپیچ ها ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 26000 تومان

admin بازدید : 155 شنبه 20 دی 1393 نظرات (1)

تو را آرزو نخواهم کرد  هیچ وقت

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی

با دل خود ، نه با آرزوی من

اس ام اس آرزو

 

دو دست گرم تو شفای مرگ من است

لبان مست تو شکوه قلب من است

کجا روم و به که گویم که یک لحظه

خنده تو تمام آرزوی من است

اس ام اس آرزو

آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی

یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم

اس ام اس آرزو

صفایى بود دیشب با خیالت خلوت من را

ولى من باز پنهانى تو را آرزو کردم

اس ام اس آرزو

هیج وقت آرزو نکن دنیا مال تو باشه

آرزو کن کسی که دنیای توست

مال کسی نباشه

اس ام اس آرزو

آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی

وقتی غرق خوشبختی هستی

اس ام اس آرزو

آرزوی قشنگی ست

داشتن ردپای تو کنار ردپای من

بر دشت سپید پوشیده شده از برف

هنوز اما نه برف آمده و نه تو

اس ام اس آرزو

می گن شبا

فرشته ها از آرزوی آدما

قصه می گن واسه خدا

خدا کنه همین حالا

رویای تو گفته بشه پیش خدا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فایل فارسی در تاریخ 1393/11/08 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

فرصتی استثنایی برای صاحبان سایت و وبلاگ
آیا می خواهید یک کسب و کار خانگی با درآمد بالا داشته باشید؟
با فعالیت اینترنتی خود ثروتمند شوید!
از طریق فروش فایل های خود و دیگران تا چندین میلیون در ماه درآمد داشته باشید
کافی است در فایل فارسی عضو شوید
www.filefarsi.com
ضمن اینکه باید عنوان کنیم، به صورت دوره ای به کاربران فعال جوایزی اهدا می شود
منتظر شما هستیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری